Politica de reclamatii

Ne rezervam dreptul de a debita cardul oaspetilor nostrii independent de dorinta lor, in cel putin urmatoarele cazuri: cand ati plecat fara sa platiti, cand prin activitatea dumneavoastra ati produs stricaciuni sau distrugeri, cand ati plecat cu obiecte care nu va apartin si ati uitat sa le platiti la receptie, si cand nu ati anulat rezervarea la termenele stabilite mai sus.

Reclamatiile privind calitatea serviciilor turistice prestate se vor face pe loc, pe toata durata sederii turistilor in hotel. Reclamatiile ulterioare incheierii sejurului nu vor fi luate in considerare.

Hotelul se obliga sa rezolve orice reclamatie primita de la clienti in legatura cu seviciile prestate in maximum 24 de ore de la momentul formularii acesteia.

Reclamatiile privind prejudiciul cauzat prin furtul, distrugerea sau deteriorarea bunurilor aduse de client in hotel trebuie aduse la cunostinta hotelului in cel mult o ora de la data constatarii evenimentului.

Comments are closed.